Aleksandram-1999 - 2013-01-06 18:45:47

Gracz kieruje poczynaniami bezimiennej kobiety, która budzi się w celi bez wspomnień. Z fonografu zostaje odtworzone nagranie, w którym kobieta o imieniu Justine mówi jej, że jest obiektem testu psychologicznego.
Postać gracza musi pokonać trzy zagadki w celu wydostania się z lochów. Każdą z nich można rozwiązać na dwa sposoby: pierwszy jest łatwy, ale prowadzi do zabicia niewinnej osoby, drugi jest trudniejszy, ale nie powoduje żadnych ofiar. Ponadto jest prześladowana przez trzy potwory, które okazują się kochankami Justine, wypaczonymi przez fizyczne i psychiczne tortury.
W końcu bohaterka dociera do pomieszczenia, w którym dowiaduje się z nagrania, że to ona jest Justine i poddała się temu testowi, aby sprawdzić, czy zostało w niej coś z miłosierdzia lub człowieczeństwa. Ściany zaczynają się do siebie zbliżać, co grozi jej zmiażdżeniem, jednak kobieta mdleje i budzi się przy schodach prowadzących do jadalni zamku. Sekwencja kończąca różni się słyszanymi dialogami w zależności od ilości osób uratowanych przez Justine.



http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20110717002843/amnesia/images/d/db/Tumblr_lm3jzwPCVl1qcipw4o1_500.png
http://th05.deviantart.net/fs70/PRE/i/2012/036/0/1/amnesia__justine_by_jadethefirefox-d4orpet.jpg

Mardor w Malborku wykonuje Girona