Ogłoszenie

Ogłoszenia
Wszystko co tylko może się okazać ważne na tą chwilę. Wieści zwykle od administracji, ale niewykluczone, że jakiś user będzie miał coś równie istotnego do przekazania.
Akcje charytatywne
No dalej! Pomóż nam chronić zwierzaki, razem możemy wszystko! :)
Lupa G. AP
Czyli wszelkie plotki, ploteczki i inne wieści, jakie tylko wyłapią nasi Reporterzy. Strzeż się, poczta pantoflowa nie śpi. ;)
RPG skończone!
Ogłaszam otwarcie forumowego RP! Wszystkie drobne lokacje będą tworzone na bieżąco, więc leć robić Kartę Postaci. :) Trwają również zapisy na MG, a w miedzy czasie akceptacją zajmują się administratorzy i modzi. Życzymy miłej zabawy.

Uratuj Wirungę - najstarszy park narodowy Afryki


Krążą pogłoski, że widziano tutaj niejakiego cyśka, który obecnie przyjął pseudonim "NightShade". Niestety, jedynym dowodem na jego obecność jest lekko podejrzana lista pt. "Dzisiaj forum odwiedzili:"...

#1 2012-10-21 21:49:54

 kociusiek

http://imageshack.us/a/img842/7343/tygrysq.png

44092200
Call me!
Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 2012-10-15
Posty: 480
Punktów :   
Postać na sawannie: Caracal Poecilictis - RedActor
WWW

---WYWIAD Z ADMINISTRATOREM FERAL HEART!!!---

Shreme (moja koleżanka z innego forum) przeprowadziła wywiad, (w którym pytania są min. moje} ze stwórcą Impressive Title oraz Feralheart, czyli KovuLKD.

Shreme: Na początek - nieco o tobie: twoje imię, o ile możesz powiedzieć, wiek, gdzie mieszkasz, czy masz jakiś "prawdziwy" zawód, hobby poza tworzeniem gier itp.
KovuLKD: "Sin" to część mojego prawdziwego imienia LOL. Mam 24 lata, mieszkam w Singapurze. Obecnie studiuję inżynierię informatyczną na uniwersytecie i współpracuję z japońską firmą produkującą gry zwaną Tecmo Koei. Lubię grać na pianinie, ale rzadko to robię.
S: Ulubiony pisarz, książka? Film, program telewizyjny?
K: Nie mam raczej żadnego, oprócz filmu - "Król Lew" oczywiście C:
S: Co sprawiło, że zacząłeś pracować nad "Impressive Title"?
K: Cóż, na początku 2008 roku byłem znudzony i przez bardzo długi czas nie miałem nic do roboty. Zdecydowałem się zrobić grę, którą podzielę się z wszystkimi i tak zacząłem...
S: "Król Lew"-podobne MMORPG? Z ciekawości: jakie były inne pomysły na grę?
K: http://fanart.lionking.org/Artists/Kovu … eencap.jpg
http://fanart.lionking.org/Artists/Kovu … creen2.jpg
Na początku to była gra 2D na 3D tylko z trybem samodzielniej gry, ale w końcu zorientowałem się, że 2D to bardzo dużo rysowania, więc spróbowałem się w modelach 3D http://fanart.lionking.org/Artists/Kovu … Story2.wmv . To była moja pierwsza animacja, i jeśli się przyjrzysz, zauważysz, że ten Kov to ten sam mesh użyty w IT, a ta mapa to Default LOL.
Tak narodziło się IT... Ta animacja stała się później grą. Cóż, gdy teraz na nią patrzę, myślę, że wygląda okropnie LOL. Ale to była moja naprawdę pierwsza próba 3D.
I tak ten sam program, który był użyty do animacji został zmieniony żeby zrobić IT, więc IT tak naprawdę na początku było animacją XD
Potem zrobiłem krótką kampanię opartą na historii Aquanite; wysłała mi klip ze storyboard'ami (notatka od Shreme: storyboard'ami określa się serię (raczej szybko robionych) rysunków używaną jako podstawa animacji, która pokazuje ogólnie akcję, miny postaci czy kąt nachylenia kamery), a ja zrobiłem to jako grę na jej urodziny. Więc tak, to wszystko zdarzyło się w trzy miesiące LOL i tak powstało IT.
S: Nie wspominając, że jako pierwsza próba animacji 3D ThisIsMyStory jest naprawdę dobra, porównując do pierwszych prób innych ludzi! I ło, to całkiem szybko o_o
K: Miałem mnóśtwo wolnego czasu, aha. To wszystko zdarzyło się zanim poszedłem na uniwersytet, więc właściwie cały dzień byłem w domu.
S: Och, to ma sens. |D Kto pomagał ci z robieniem IT i co było w tym najtrudniejsze?
K: Cóż, muszę podziękować Aquanite za pokazanie mi programu ZBrush i wciągnięcia mnie w modelowanie 3D. IT zrobiłem absolutnie sam, nawet kiedy gra miała tryb multiplayer, serwer utrzymywałem na moim laptopie. To było świetne uczucie - obudzić się i zobaczyć wszystkich spędzających wesoło czas na mojej mapie C: Potem mój laptop przegrzał się od pracowania bez przerwy 3 dni XD Więc pewna osoba ze społeczności TLK (notatka: Kov zapewne nawiązuje do społeczności TLKFAA, The Lion King FanArt Archive), Marupę, pomogła mi z utrzymaniem serwera. W końcu, mój przyjaciel This Land, znany także jako Sheek, zapoznał mnie z Razmirzem i odtąd to on sprawował władzę nad serwerami.
Najtrudniejszą częścią pracy było na pewno rozwiązywanie problemów z grą, żeby wszyscy mogli w nią grać, co ciągle dzieje się w FH XD
S: Jak bardzo tworzenie gier - mówię tu głównie o IT i FH - wpłynęło na twoje życie?
K: Och, powiedziałbym, że cholernie bardzo. Dużo się nauczyłem z IT, więc potem programowanie stało się dla mnie o wiele prostsze, a także IT zachwyciło pewną osobę z Tecmo Koei, dlatego teraz tam pracuję LOL. Zawsze chciałem robić gry i IT było pierwszą grą, którą pokazałem publicznie, myślę, że to było pozytywne doświadczenie. Więc FH jest próbą żeby zrobić jeszcze raz i lepiej, teraz z wiedzą i doświadczeniem wyciągniętym z IT.
S: W takim razie jakie były powody utworzenia IT, oprócz tego "bo IT było dla mnie brzydkie" (mimo, że wszyscy je kochali XD)? Czy jednym z powodów była duża ilość ludzi chcąca grać psowatą postacią?
K: Dodawanie nowych rzeczy do IT było bardzo ciężkie, bo kodowanie było bardzo poplątane; w końcu IT było na początku ANIMACJĄ, co oznaczało, że nie miało nawet podstaw kodowania dobrej gry. W trakcie pracy nad IT poczułem silną chęć, żeby zrobić całą grę od początku i uczynić z niej coś fajniejszego, i tak narodził się pomysł na FH. Psowate w grze były dodatkowym pomysłem, z którego skorzystałem właśnie dlatego, że tyle osób grało psowatymi w IT XD
S: A więc kto pomógł z robieniem FH?
K: Cóż, Razmirz załatwił większość pracy nad serwerami i stroną internetową gry, ogólnie wiele osób pomogło, chyba za dużo, żeby ich tu wszystkich wymieniać.
S: Czy zamierzasz dodawać więcej gatunków do gry czy skoncentrujesz się na dodawaniu opcji do kotowatych i psowatych?
K: Obecnie jest dla mnie najważniejsze ukończenie party chat'u, potem narzędzia Moviemaker'a, żebyśmy mogli robić pełne sceny filmower zamiast krótkich klipów które mamy teraz. Więc nie, na razie nie będzie nowych gatunków XD Ale będzie więcej ruchów, które dodamy razem z Moviemaker'em.
S: Czy naprawdę trzeba płacić za publicznie widoczne presety w FH?
K: Na razie nie mamy planów na presety możliwe do pobrania, więc na razie nie mogę niczego powiedzieć na ten temat, ale pomysł na płatne presety pojawił się, ponieważ nie możemy zmuszać ludzi do ściągania wielkich plików z presetami różnych ludzi, jak to było w IT.
S: Co wpłynęło na decyzję usunięcia skrzydeł z gry?
K: Pomyślałem, że posiadanie skrzydeł i możliwości latania, eliminuje cel physics system (notatka: system fizyczny? Nie do końca wiem, co Kov chciał przez to powiedzieć, więc zostawiam to w oryginale).
S: Tak, ale trochę tęsknię za możliwością lotu nad całąąą mapą i obejrzenia jej sobie z tego punktu. x'D
K: Hmm, tak, to była prawdziwa frajda, chyba naprawdę powinienem się zastanowić nad przywróceniem skrzydeł, choć teraz mam naprawdę mało czasu na dodawanie nowych rzeczy.
S: Czy będą opcje walki i polowania; jeśli tak, kiedy? D:
K: Naprawdę nie wiem XD Chcę, żeby się pojawiły, ale nie mogę tylko sobie tego życzyć i to się spełni, potrzebuję czasu, żeby to zrobić i naprawdę go teraz nie mam.
S: Co próbujesz osiągnąć przez projekt tej gry, kiedy uznasz ją za skończoną?
K: Nigdy nie będzie skończona, aha. Od czasu do czasu będę wciąż coś do niej dodawał. Mogę zrobić "po drodze" jakieś inne gry, ale FH zawsze będzie moim osobistym projektem, do którego będę wracać.
S: Co myślisz o społeczności IT/FH? Nie męczy cię czasem? |D
K: Tak, jesteście męczącą grupą ;P Ale wszyscy jesteście świetni, więc wszystkim wam dziękuję C: Gra nie osiągnęłaby sukcesu bez graczy, więc każdy z was coś dla mnie znaczy C:
S: Co twoja rodzina myśli o twoich projektach?
K: Och, popierają je C: Ale w nie nie grają, na pewno niedużo, to po prostu nie rodzaj gry dla nich.
S: Dobrze wiedzieć :'D Czy czujesz się jak celebryta wśród użytkowników?
K: Cóż, kiedy czasem mnóstwo ludzi podąża za tobą, trudno się tak nie czuć LOL. Ale lubię przychodzić i grać z ludźmi, którym podoba się moja gra C:
S: Jakie mapy planujesz dodać do gry?
K: Chciałbym dodać około 10 nowych map naraz, choć to pewnie zbyt ambitne, jako że nie mam wystarczająco dużo czasu. Ale wiem, że potrzebujemy więcej map, wszędzie są dzikie tłumy XD Spróbuję uczynić każdą mapę wyglądającą zupełenie inaczej od innych, pewnie coś na kształt żywiołów.
S: Masz coś do powiedzenia polskim userom? :'D
K: Och, och: czesc! ...Nie mogę zrobić tych ' nad literami XD
S: Okej!  Dzięki za wywiad!
K: Dziękuję również! C:


Nikt jeszcze nie wie czy
Stare słońce zarysuje nowy dzień
Blaszany huk próbuje dostać się
Przez szyby, w miękki sen
Na ulicy wrzeszczą psy
Herbata wzniosła krzyk, u sąsiada
Ani jedna droga nie prowadzi mnie
Z powrotem w noc

Offline

 
Toplisty




Zwierzęca Toplista

Polskie Strony Animalistyczne


Zwierzyniec

Partnerskie Strony

Król Lew

Image and video hosting by TinyPic





AXIS MUNDI





Acis Nultus






Ekipa forum


Administratorzy

Scaya

cysiek

Swahili

Mahikun

Moderatorzy

Karinda

wilczyca123

Woolfik

Redaktorzy

kociusiek

Sydoline

EnderJoco


Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
przegrywanie kaset vhs,hi8,minidv,betacam,magnetof