Wszystko co tylko może się okazać ważne na tą chwilę. Wieści zwykle od administracji, ale niewykluczone, że jakiś user będzie miał coś równie istotnego do przekazania.
|
No dalej! Pomóż nam chronić zwierzaki, razem możemy wszystko! :)
|
Czyli wszelkie plotki, ploteczki i inne wieści, jakie tylko wyłapią nasi Reporterzy. Strzeż się, poczta pantoflowa nie śpi. ;)
|
Ogłaszam otwarcie forumowego RP! Wszystkie drobne lokacje będą tworzone na bieżąco, więc leć robić Kartę Postaci. :) Trwają również zapisy na MG, a w miedzy czasie akceptacją zajmują się administratorzy i modzi. Życzymy miłej zabawy. |
|
|
W Spore musimy stworzyć prężną cywilizację, poczynając od najniższego szczebla drabiny ewolucyjnej – mikroorganizmu. Rozgrywka podzielona jest na kolejne etapy, w których zajmujemy się rozwojem stworzonego przez nas dziwoląga.
Każdy etap zwiastuje nam zupełnie nową mini-grę, różniącą się od pozostałych pod względem zasad. Na pierwszy ogień zmierzymy się z klonem Pac-Mana. Nasza komórka, zatopiona w wodzie, musi nieustannie się odżywiać (w tym także innymi organizmami) i jednocześnie nie dać się zjeść innym podobnym żyjątkom. Jeśli gracz dostarczy głównemu „bohaterowi” wystarczającą ilość pożywienia, zostanie nagrodzony możliwością jego fizycznej rozbudowy oraz przejściem do kolejnego poziomu – rozwoju humanoidalnej formy życia. Edytor postaci (tzw. Spore Creatures Creator) pojawia się zawsze po zakończeniu kolejnej części zmagań. Możemy dowolnie eksperymentować z wyglądem naszego zwierzątka, dodając mu odnóża, otwór gębowy itd. Mimo, że program sam oblicza, jak wynik naszego eksperymentu będzie się poruszał i jadł, nie należy przesadzać. Potwór, który będzie miał problemy z podstawowymi funkcjami życiowymi, nie poradzi sobie w kolejnych etapach, np. w wodzie, a później na lądzie.
W miarę rozwoju sytuacji, gracz przestaje zajmować się pojedynczą kreaturą, obejmując dowództwo nad całym plemieniem pokracznych istot, nasuwając słuszne skojarzenia z Populous. Edytor postaci ustępuje tutaj miejsca podobnemu narzędziu, które służy do konstruowania budynków. Cywilizacja rośnie w siłę w zależności od pomysłowości gracza. Kiedy mała wioska staje się olbrzymią metropolią, przychodzi czas na kolejny etap zmagań – konkurowania z innym plemieniem. Tutaj już tylko krok dzieli nas od Civilization Sida Meiera. Kiedy nasi podopieczni konstruują latający talerz, przenosimy się w kosmos, gdzie będziemy rozwijać i podbijać okoliczne planety. Zabawa w Spore daje wręcz nieograniczone możliwości. Gracz sam decyduje co chce robić i jak mają wyglądać jego stwory. Od bakterii do międzygalaktycznego imperium – choć brzmi to absurdalnie, w produkcie Willa Wrighta wszystko trzyma się kupy.
P.S. Dziś zatłukłam stwora epickiego xD Co prawda z pomocą stada, ale zawsze coś... ^^
Everything's going to be okay...
Offline
I drugi epik padł. Znów z pomocą stada, ale miałam ku temu powody Z początku ja go prawie zabiłam- sama, bez stada, ale jak zostało mu 42 hp to magicznie sie zregenerował, nie wiem jak- w każdym razie miał 500 coś. Wkurzyłam się i zaprowadziłam do gniazda...
Everything's going to be okay...
Offline
Ja też kiedyś miałam taki zamiar, ale mi się nie chciało. Zwłaszcza, że ten co chwilę coś zjadał i miał pełne życie. :\
Obecnie nie mogę wymyślić żadnego fajnego stwora, a jak już na coś wpadnę to zaraz przychodzi mi do głowy inny itd.
Offline
Admin
Ja robię różne gatunki np lodowy,ziemny,ognisty itp.Macie jakieś pomysły jak zrobić hydrę?
Fuck the shit - MrCenzura
Offline
Ee, dodatkowe szyje z kończyn? ^^ Chyba tylko tak się da.
Szkoda, że Better Spore działa tylko na angielskiej wersji.
Offline
Szczerze... odechciało mi się w to grać, gdy zobaczyłam dawną wersję (z 2006). Niestety, sporo skopali od tamtego czasu... już nawet nie chcę wspominać o wyrzuceniu fazy podwodnej, co tłumaczyli problemami z 3D. Szkoda, bo gra miała potencjał...
Offline